|
|
Poll is down
|
 |
|
|
|
|
Bedankjes & Coole Momenten, Nazmijmelen over onze laatste Symbols |
|
|
| Oehoe |
Sep 27 2009, 07:29 PM
|

Devi
Group: Changeling pride
From: Utrecht
Member No.: 8
IC naam: Aegolius Wickström

|
Morgen meer aangezien we net thuis zijn, maar:
Bedankt allemaal. Dat was 'em voor mij heel erg wel.
--------------------
Oeh to da hoot
|
|
|
|
|
|
| Corvus |
Sep 27 2009, 08:15 PM
|

Bearer of Totems
Group: Blackhammers
From: Tilburg
Member No.: 31
IC naam: Corvus

|
QUOTE(Oehoe @ Sep 27 2009, 08:29 PM)  Morgen meer aangezien we net thuis zijn, maar:
Bedankt allemaal. Dat was 'em voor mij heel erg wel.
QFT
--------------------
|
|
|
|
|
|
| ghost |
Sep 28 2009, 01:41 AM
|

Changeling
Member No.: 81
IC naam: Killburn Bruford

|
Morgen meer...
Maar enorm onder de indruk nog steeds...
Bedankt allemaal voor een geweldige afsluiting van een nog geweldiger event.
--------------------
Just because nobody understands you, it doesn't mean you're an artist...
|
|
|
|
|
|
| Nieske |
Sep 28 2009, 07:08 AM
|

Nash's Assistent
Member No.: 67
IC naam: Feline

|
oh my, ik weet niet eens waar ik zou moeten beginnen.....
allereerst: bedankt Crew!!!!! jullie hebben er echt een superweekend van gemaakt! bedankt aan alle NPC's en aan al mijn medespelers! Jullie zijn geweldig.
mooie momenten verder, oh hemel waar moet ik beginnen... - Eindelijk trouwen met Greyric, in een huwelijk dat door 2 geloven is ingezegend. Vooral erg mooi omdat ik wist dat hij waarschijnlijk dood zou gaan vlak na het huwelijk, maar toch door willen zetten. - Iedereen gedag zeggen en zo, in mijn trouwjurk, zonder wapens of iets het dorp uit lopen (wat moet de rest wel niet gedacht hebben)
- Symboolmagier lessen met Lotte, iemand dood moeten maken met de einde-rune en zo kwaad zijn dat je hem ongeveer doodmartelt (terwijl je hem ook een mooi vredig einde had kunnen geven). Vervolgens dus vreselijk ruzie krijgen met Emera. Op je kop krijgen van Ay'ria, en daarna opeens beseffen wat je gedaan hebt. Jankend in de taveerne zitten en gelukkig de mogelijkheid hebben het goed te maken. - Greyric die naast de cometeuze Denome zit, en maar proberen hem daar weg te krijgen. Met je zwaard op zijn schild slaan al roepend: "Ik hou van je! Ik hou van je!" - De arrestatie van Elana, met de mooiste bluff-check van Aegolius en de beste timing van de blackhammers die ik ooit gezien heb.
en natuurlijk, last but not least: - Het web in, praten met Rechema (met wie het niet goed gaat) en de laatste 4/5e van haar kracht ook krijgen. En me vervolgens realiseren dat ik een grote steen ben. - aan Greyric uit moeten leggen dat ik nu een Thama ben - eindelijk samen zijn! - In onze droom kunnen wonen, samen als Greyric en Feline onder een palmboom bij de Oase liggen. Volmaakt gelukkig.
--------------------
|
|
|
|
|
|
| Jolanda |
Sep 28 2009, 09:21 AM
|

Official Props Department
Group: NPC
From: Wageningen
Member No.: 4
IC naam: Ola/Ailiva(RIP)

|
Oef, de wekker liep vanochtend weer veel te vroeg af, dus nu met een heel brak hoofd op de uni, maar het was het zeker waard! Kan nog steeds niet helemaal bevatten dat het nu over is...
Allereerst bedankt iedereen die de afgelopen 5/6 jaar ook maar iets voor Symbols gedaan heeft =) Het was een geweldige reeks en zoiets kan alleen als de mensen ook geweldig zijn!
Verder voor deze keer: -Symboolsloeries =) Al was het sloerie misschien iets minder deze keer, we waren episch! En ik heb erg veel lol gehad. -Nightkin! Wat is nou een betere manier om af te sluiten dan een weekend grijs. En zelfs nog hoeder geworden ook =) -Bjorg, Meena-symbool, whoe! En natuurlijk bedankt voor alle lol samen, de uitleg en het doen van zicht, hihi -René, het is allemaal jouw schuld! -Hans, je weet wel waarom. -Blauwtjes, eeeeeevil! -Alle mensen bij de laatste zuip. Ik zal die gezelligheid misschien nog wel het meest missen...
Iedereen, heel erg bedankt, ik zal dit echt gaan missen. Maar we komen elkaar vast nog wel op andere evenementen tegen!
--------------------
- IC: Ailiva Akorson, genezer en part-time Deathcult priester RIP Of: Ola van het Verucosa-pack, Symboolmagiër van Meëna-Thama Ik ook dan maar
|
|
|
|
|
|
| Karin |
Sep 28 2009, 11:35 AM
|

Nash's Assistent
Member No.: 32
IC naam: Svala

|
Ik ga de beste momenten nog even op me in laten werken en voor later bewaren, maar bedankt iedereen (ic/oc crew, spelers, NPC's, alles) voor deze laatste, fantastische Symbols.
Met nog even een speciaal bedankje voor mijn templars, high-templars, nieuw aangekomen high priestess én Petra, met wie ik toch het overgrote deel van het event heb doorgebracht en ontzettend veel heel gave momenten heb beleeft.
Beste momenten later vandaag of morgen als ik iets helderder na kan denken.
--------------------
Svala, former highpriestess of the Grand Protector of the village of Runewall and surroundings, now highpriestess of the Grand Protector of the city of T'dora and surroundings.
'by the power of creation, by the power of perfection, in the name of the Grand Protector... HAIL HIM!'http://dragcave.net/user/Oryana  
|
|
|
|
|
|
| Aldaris |
Sep 28 2009, 11:57 AM
|

Guardian
Member No.: 72
IC naam: Galt

|
Bedankjes maar eerst:
Op de eerste plaats dank aan Simon, voor het bedenken, neerzetten en doorzetten van de setting. Briljant kerel. Ook dank aan alle overige incarnaties van de crew voor het realiseren van dit prachtige evenement. Dank aan Richard voor het betrekken van mij bij de groep. Dank aan alle Blackhammers, voor jaren geweldig spel en voor de goede vrienden die jullie zijn geworden. Dank aan alle PC´s en NPC´s voor het dorp, voor de groepen, voor de spanning, voor het drama, voor het zijn. Dank aan allen.
Dan mijn coole momenten van afgelopen event. - Aegoleus bij de poort. Ontzettend leuke gesprekken gehad en het scheelde veel tijd bij het binnenlaten van mensen, aangezien we een councilmember aanwezig hadden. - Mel die binnenkwam. Zoals gezegd: 'Petrified'. - Aegoleus en Wesley helpen met het maken van een tegengif tegen de (blauwe) 'plaag'. The Runewall exchange program. - Ravion die mijn zwaard kwam terugbrengen. 'Voordat je dit aanneemt, herinner je je beloftes aan Hiran. Weet je wat dit betekent?' '............ Ja, dit weet ik.' 'Weet je dat zeker?' '.... Ja, ik denk dat ik dit weet.' 'Ik denk het niet. DIT is Hiran.' '..........*koperstuk valt* HAHAHAHAHAHAHA you finally got the last laugh, didn't you!' - Daarna horen wat voor effecten het zwaard allemaal heeft. Good God, voor mij kon het event niet meer mislukken. - De volgende ochtend horen dat het zwaard ook andere 'effecten' heeft. - Killburn uitdagen voor het leiderschap en vervolgens zonder slag of stoot het commando overnemen. - Bern zijn uitdagingen zien halen en het landgoed krijgen. - Het vuistgevecht met de constitutie-krijger. Best fight in years! - Het redden van Scott's moeder. Het plan werkte niet, maar toch ook wel. - De standoff en het daarop volgende gevecht. Elana die een tactische fout maakt en haar main line opent voor de flankende dorpelingen. - Mensen willen evacueren voordat de steen explodeert, langs Greyric lopen, hem helpen opstaan, vragen of hij kan lopen, een gemompel horen, hem in de goede richting duwen, doorlopen om anderen te gaan helpen en dan omkijken om te zien dat Greyric bij de steen is gaan staan om te runecasten. - Het gevoel van verlies nadat alle blauwtjes verdwenen waren. - De vreugde om ze weer terug te zien komen en te merken dat ze zichzelf waren. - Helpen met het testen van K 00. - Vash die voor de tweede keer mijn zwaard vastpakt en door het alchemistengilde heen vliegt. - Het breken van de muur, de steen en de Guardions, de opoffering van Ina en Babette. - Taima die mij een brief laat voorlezen over een 'Breinaald-der-epische-verantwoordelijkheid' en aanverwante maatschappij. - De ad hoc bruiloft van Greyric en Feline. - Het heengaan van Tingel. Everybody with the waterworks. - Vaarwel en tot ziens zeggen tegen iedereen en Runewall.
--------------------
Blackhammer Captain Galt Scutus
|
|
|
|
|
|
| Elana |
Sep 28 2009, 12:01 PM
|

Blauw Mormel
From: Runewall, mostly in the council tent.
Member No.: 20
IC naam: Elana

|
buh, semi wakker, op school, stiekem nog in een groot deel van me costuum...
eerst maar de bedankjes: bedankt Simon, voor ooit mij de rol van elana geven. met de woorden schrijf maar een achtergrond, we doen er toch niets mee én wel alle symbolsen komen. I did. and it was epic! Alle IC en OC crew/SL's voor het neer zetten van 10 episch evenementen. met in het speciaal Simon, Rick en (volgens mij) Mieke, ergens een paar evenmenten terug dat ik een wachtrij van jullie drieën had. verder het vele plot dat ik het spel in heb mogen brengen.
Dreek/Greyric - we waren geniaal epic's evil duo, ik zal de vele momenten, spreuken en al het andere nog zeer lang herinneren. Merel/Ina en Judith/Tingle - jullie waren geweldige leerlingen, ook jullie zal ik nooit vergeten. annicke/babette - het enige dat ik jammer vindt, is dat wij maar twee evenementen samen voor denome hebben kunnen werken. we waren een goed team. Mathijs/Rallin - de vele gesprekken door het evement heen, en dat ik uiteindelijk in jou armen ben gestorven. het was de beste dood die ik mij heb kunnen voorstellen.
iedereen met wie ik de afgelopen jaren spel heb gehad, even speciaal (details zie hier onder bij mooie momenten en zo): Nieske/Feline, Tieneke/Silverleaf, Eelco/Drastor, Yolande/Merita, Sna/Oehoe, Chris/Varashi, Jullian/Vash, Karijn/Taima en nog vele vele anderen die mijn hoofd nu niet meer weet.
de mooie momenten van Symbols 10: ik ga dit pogen chornologisch te doen, omdat ik anders zeker weet dat ik dingen vergeet.
Vrijdag: - IC gaan omringt door personen die je alleen maar afwillen leiden. - redelijk snel mijn guardions er op uit sturen om uit te vinden wat er gebeurd is en vlak na dat Kaar binnen is al weten dat er een wapen tegen denome is. - de omgeving om de dorpsput voorbereiden voor de komst van denomé-thama. - de komst van Denomé-thama - plannen voor het aansturen van de moord op denome. - mijn leerlingen die eindelijk (oc) door krijgen hoe erg ze verslaaft zijn. - het 'einde' van de snaaibuik - je achteraf realiseren dat je jongste leerling hier helemaal niet bij had hoeven zijn en dat je haar daardoor waarschijnlijk weg gejaagt heb. - de nocona naar buiten de muur 'schoppen' in twee fase's, terwijl je wacht op de nocona van simon te horen krijgen dat er 7 mensen wachten op je aanwezigheid. - snaaibuik gebakken in boter met laurierblad, thijm en peterselie op een bedje van sla. - uithoren van Silverleaf, en daarna het incanteren van einde, kompleet bewust van het feit dat er hoogst waarschijnlijk personen binnen zicht al dan niet gehoorsafstand staan en alsnog rustig door gaan.
Zaterdag: - boogschieten met greyric omdat je niet te doen heb, dan je vingerloze handschoenen willen hebben, die uitgeleend hebben aan kaar en dus opzoek gaan naar said person, er achter komen dat ze in het gevang zit. handschoenen terug krijgen, verhaal gaan halen bij de council, en de blackhamers die langs komen om je zelf te aresteren. - de vraag van vash, "are you going to resist arest?" (weet niet meer of je het nou daadwerkelijk engels vroeg jullian maar zo zit het in mijn hoofd) waarbij je stoiceins terug antwoord, dat je dat niet doet maar dat je wel eerst naar de little girls room wil. - bewaakt worden terwijl ik naar de wc gaat. - in eerste instantie in de gevangenis gezet worden met Kaar en terwijl je de cel in loopt (volledig vrij kunnen bewegen) de epische woorden naar kaar: "je bent dood" - Kaar die vervolgens zo snel mogelijk ergens anders gevangen wil zitten. - Merita die zo iets heeft van, het is een symbool magier waarom zijn haar handen nog los. mijn handen die vervolgens vast gebonden worden en dan alsnog genoeg vrijheid hebben dat als ik zou willen nog steeds kan incanteren. - terwijl ik in het gevang zit mijn jas en tas eisen. de jas krijgen, tas niet, waarbij aan mijn eis dat greyric hem dan krijgt wel wordt voldaan. - drinken willen maar het alleen maar van greyric aan willen nemen. het krijgen en hem discreet en direct de opdracht geven om Kaar om te leggen. - verzitten en daarmee mijn jas van me schouders af laten glijden, mopperen over dat ik het koud heb en Tingle daarmee in mijn cel krijgen en dus ook aan haar de opdracht van kaar's dood door geven. - Denomé die de muur van het gevang in laat storten zodat ik rustig naar hem toe kan lopen. - terug komen met versterking, de showdown bij de steen van denomé-thama. het gesprek met Ellin en Oehoe. - het gevecht dat daar op volgde, het wanhopig een muur om denome omhoog proberen te houden. - Feline met het "ik hou van je! ik hou van je! terwijl ze door greyric's schild heen probeerd te gaan. - uiteindelijk weg geteleporteerd worden door Denomé. - na het eten uitspelen dat we (Ina, Babette, Greyric en ik) in de grotten van Denomé zijn, en ons zelf weer zijn. compleet instorten omdat je je realiseerd wat je allemaal gedaan heb. - weg terug vinden naar een portaal naar het dorp terug. daar Denomé de huid vol schelden. gevonden worden door de spelers. - meerdere malen aan verschillende nocona aanbieden dat ze me mogen doden omdat ze daar het recht toe hebben. - plan ZZ, horen dat er iemand buiten de poort is en zonder na te denken opspringen en er heen gaan in de hoop dat je iets kan doen. er achter komen dat dat niet kan en daarmee plan ZZ van de baan. - Egolius die aanbied om een gif ampul in me arm aan te brengen dat ik zelfmoord kan plegen op het moment dat ik weer overgenomen wordt door denomé. - de VELE mensen die aan me duidelijk wilde maken dat ik het niet was die al die slechte dingen gedaan heeft. en je nog steeds schuldig voelen. - plan 00, waarbij ik mezelf en de steen van denomé heel erg op ging blazen. - het idee om witje te worden. - Drastor om de nek vliegen en sorry zeggen voor alles, en afscheid nemen en duidelijk maken dat ik zowiezo zou sterven die avond, de vraag was alleen nog hoe. - uiteindelijk zelfs in de linie staan die de zwartjes in het gareel moest houden. - Denomé zien sterven, in blij zijn en daarna voelen dat je lichaam uit elkaar getrokken wordt, from the inside. - Rallin die mij terug brengt naar de rest van de groep. terwijl ik stuiptrekkend steeds omval. - Krijsend Rallin vast grijpen en smeken dat hij mij dood maakt. - Egolius die nog een maal wil horen dat ik dood wil. en hem tussen pijn stuipen en krijsen door uitleggen dat ik toch al stervende ben. - Rallin die na mijn dood nog ala 20 min (mss iets minder tijd besef is lastig als je op de grond ligt) naast mijn lichaam zit te huilen.
Zondag: - bij gebrek aan iets beters te doen maar gewoon lijk gaan spelen. - Greyric die afscheid neemt en me rust wenst bij mijn voorvaderen. - Tingle die afscheid neemt - Killburn die afscheid neemt - OC bij de trouwerij van Greyric en Feline zijn. - mijn crematie, ik heb geen idee wie er allemaal bij was (ogen dicht zoals het hoord) maar wat ik gehoord heb was het episch. - Merita, Drastor en Rallin die ook nog eens afscheid van me nemen. - de woorden die door vele mensen gesproken werden. met name de mis van Merita's, Rallin's afscheids woorden en Vlinders 'Leve Elana' - het Welkom in Runewall bord dat bij mij op het vuur gegooit werdt.
- mensen die mij na de crematie hebben geknuffeld omdat ik instorte van de hoeveelheid emoties. Na tijd uit: - nog meer mensen die me geknuffeld hebben, ik kon ze goed gebruiken. - het ritueel verbranden van alle papieren. - essence of runewall (die ik zelf weer kwijt geraakt ben jammer genoeg, mocht iemand over hebben ik hou me aanbevolen!)
Al met al de kroon op een serie geniale weekende. ik hou van jullie allemaal, en bedank jullie allemaal want zonder jullie allemaal had Runewall er nooit gestaan zoals Runewall er gestaan heeft.
|
|
|
|
|
|
| Wouter |
Sep 28 2009, 12:19 PM
|
Man with the plan ;)
Group: Administrators
Member No.: 44

|
Iedereen heel erg bedankt voor de afgelopen 5 jaar. Ik krijg niet altijd evenveel van het spel mee maar ik ga het missen.
Dan nog even speciaal Simon en Joost bedankt waar ik ooit na Shiverz eens aan vroeg of zij niet verder zouden willen gaan waar ik gebleven was (met een nieuwe setting) en het stokje briljant opgepakt hebben.
En natuurlijk alle mensen die er verder betrokken bij zijn geweest de afgelopen jaren, Simone, Rik, Mieke, Alice maar ook Martin en Debora heel erg bedankt voor alle inzet.
En last but not least alle mensen die voor de evenementen allerlei spullen hebben gemaakt, geholpen hebben met de op- en afbouw, koken, etc!
Allemaal, graag tot ziens!
--------------------
Wouter Luth Penningmeester & OC Crew
|
|
|
|
|
|
| Drakie |
Sep 28 2009, 02:14 PM
|

Evil Rood Licht
From: amsterdam, watergraafsmeer
Member No.: 66
IC naam: Pheni'phea

|
jongens jongens wat een weekeinde er zijn veels te veel mooie momenten, veels te veel epische momenten en veels te veel tranen. maar toch ga ik een poging doen. allereerst: bedankt.. bedankt iedereen.. voor het zijn van symbols, voor het zijn van mijn ic én oc familie, voor de mensen die ik er heb leren kennen, voor de mensen waarmee ik me zo thuis voelde. bedankt aan spelleiding voor alle gave evenementen, baravonden en specials. bedankt spelers voor het zijn van spelers, er zijn wat gave dingen gebeurd. bedankt npc's voor het plotten, plannen en uitvoeren.. jullie zijn de bom. bedankt crew, voor het koken, het opbouwen afbouwen en de sfeer. bedankt weergoden voor de perfecte laatste symbols. beste momenten deze symbols: -de 'waarom is het donker' reactie en de stilte erna -de verschillende promoties voor spelers -het 'vader van ravion' plotje *lol* -voor het eerst en laatst een blauwtje spelen in elana's linie -wederom Neri spelen voor richard's persoonlijke plot.. dit keer de jonge versie -vlinders verloving met treegard, it just felt right -vlinder in pantser.. gave reacties gehad! -feline-thama! wtf?? that was my spot! -bij de poort staan en een bekende stem horen.. waiiiiitttt.. that's mel! -wielhelm de templar.. en de reacties van petra -de laatste keer tag mooiste momenten: -leve elana zeggen bij haar crematie -huilen om tingel -huilen om de bruiloft van feline en grayrick -de blik op jw's gezicht toen vlinder treegard ten huwelijk vroeg -het einde van runwall, het begin van taimaland -de stomme brand actie bij de outpost -de enigsinds mislukte poging voor een 'laatste avondmaal' met de blackhammers .. toch mooi -het vertrek naar centrum -tot het laatst toe op en top vlinder zijn -simon vertellen dat ik ic verloofd ben  -huilend in corvus zijn armen, afschijd nemen en over de verloving vertellen -vergeten vaj in te lichten over de verloving  ik ga het verschrikkelijk missen allemaal! dank dank dank dank dank dank 1000xdank aan iedereen! jullie zijn gewoon geweldig
--------------------
*Het meisje met de lappendeken, de beer en geheugenverlies*
|
|
|
|
|
|
| Woran |
Sep 28 2009, 07:12 PM
|

Mist Being
From: Utrecht
Member No.: 36
IC naam: Silverleaf

|
Oh oh oh wat ben ik brak! Was me het weekeindje wel.
Bedankjes: -Crew, voor het evenement -NPCs, voor cool spel en evil geplot -Spelers, voor alle IC en OC gezelligheid, cool spel en het levend maken van de setting.
-Hans, voor een episch cool gevecht en de gezellige terugreis en de thee -Jojo, voor alle blikken, knuffels en de gezellige terugreis, eten en thee -Alle nightkin (en anderen) voor de zuip. Het was super, het was gezellig, het universum heeft verloren! -Yolande voor het gezelschap houden op vrijdag.
Mooie momenten:
-Gruwelijk vermoord worden door de blauwtjes, en Ina die het niet trekt en moet overgeven. -Gebrandmerkt worden en lekker hard krijsen. -Goed opgevangen worden door de runewall pride. -Runewall SCI over de dood van Silverleaf. Heel hartverwarmend om te merken dat mensen geven om haar. -Episch cool gevecht met Elim -Witje zijn en de nieuwe hoeders door het bos leiden. -'getaimad' worden als witje -huilende shunka -De emoplay van iedereen toen de muur om Denome stuk ging. -Eindelijk Denome dood -Nightkinzuip tegen het universum. -Begrafenis van Elana -Emotioneel afscheid van iedereen en van het dorp -tijd uit praatje, het verbranden van alle papieren
En natuurlijk, Symbols in het algemeen. Ik ga het missen, maar super cool einde!
--------------------
Godin van de Paaseitjes.
|
|
|
|
|
|
| Nieske |
Sep 29 2009, 08:37 AM
|

Nash's Assistent
Member No.: 67
IC naam: Feline

|
Nieske's mooie momenten en bedankjes deel 2 (omdat ik me realiseerde dat ik nog vanalles vergeten was)
bedankt: - Marco! voor het heen-en-weer rijden en voor de EHBO op zaterdagavond, je bent een schat - iedereen die verder zaterdag geholpen heeft met Dennis weer op z'n pootjes te zetten - Rik voor het uitlenen van je jas - Dreek, voor het spelen van Greyric - Sna voor de potionbottle waarin nu "essence of Symbols" zit - Alle Changelings, voor het ooit adopteren van een zwerfkatje en haar hebben geholpen een grote stoere kat te worden
verder mooie momenten (in willekeurige volgorde) - bij het lichaam van Elana staan en denken: "wow, ik heb haar nu 3 jaar lang gehaat, maar eigenlijk kende ik haar helemaal niet. Jammer" en vervolgens grandioos afgeleid worden door Elim die staat te schreeuwen - Wesley die steeds probeert mij leerling-alchemist te maken - Horen dat de Guardians best wel lijden onder de dood van Denome (Ryne: "You idiot! You broke my arm!") en dat helemaal niet belangrijk vinden, want het gaat niet goed met Greyric - Petra die loopt de schreeuwen over Wilhelm: "It's a bloody rooster! How can it be a Blackhammer!" en de templars die vervolgens de haan verheffen tot de rang van templar van de Grand Protector. - De brandmerkers... eerst de twee meiden genezen (Oh, ben jij ook een huiskat, goh ik heb nog nooit een andere huiskat changeling ontmoet! Nee ik ook niet) en daarna die brandmerkers eens goed in elkaar slaan. Vinden dat die rotzakken zichzelf maar moeten brandmerken als ze zo nodig anders willen zijn. - Het vermoeden hebben dat Kaar wel ok is, maar haar toch iets te blauw vinden om echt te vertrouwen. - Horen dat Elim een baby heeft - Geknuffeld worden door een Sun die fan van me is (en van de rest van de wraakcomplotters) - Mijn symboolmagie-vision die helemaal overspoeld werd met blauw, en dus heb hele weekend alles blauw vinden - niet in de buurt van Denome durven komen (he is watching me I know it!) - je afvragen waarom jij niet op de hitlist van Denome staat - het multiculturele bordje bij de Nightkin: Mooi blauw is ook lelijk - K00: je eindeloos afvragen wat dit in godesnaam voor raar kruid is. Vervolgens in kruidenboeken planten vinden die daar op lijken, maar die voornamelijk smaakmakers zijn. Denken: "Is Denome nou bezig onze genezende kruiden te vervangen door keukenkruiden?"
- OC je realiseren dat je technisch gezien de hand hebt gehad in de dood van 4 Thama's; Lechne, Moneka, Denome en (de originele) Rechema - de blikken op iedereens gezicht toen ik ze OC vertelde dat ik nu Rechema was... priceless
--------------------
|
|
|
|
|
|
| Drastor |
Sep 29 2009, 08:41 AM
|
Sun
Member No.: 96
IC naam: drastor

|
geweldige afsluiting van een briljant evenement  Iedereen die ook maar een miniscuul stukje heeft geholpen bij het tot stand komen van symbols onwijs bedankt. Zonder die kleine stukjes was het grote geheel niet mogelijk geweest. bijzondere momenten bij deze laatste symbols; - Als drastor je in de loop van het weekend realiseren dat je het dorp waar je geboren en opgegroeid bent en praktisch heel je leven hebt gewoond ten onder gaat en er niks is wat je daar aan kunt doen.. - Dan ook nog eens de echte elana weer terug zien en dan ook direct uitvinden dat het maar voor even is.. - Daar zo van ondersteboven zijn dat je eigenlijk niet eens fatsoenlijk afscheid van het dorp en de (ex)inwoners neemt maar eigenlijk zo snel mogelijk weg wilt - Als evil blue dude de overige denome symboolmagiers opjagen, en achteraf horen dat dat best wel goed lukte - Als delivery-boy rembours geld opstrijken waar je totaal geen recht op had, sorry onno je begon er zelf over  - Mahid in zijn nek bijten en hem opweg helpen naar zijn totem. - De ontzettend mislukte gijzeling, don't piss off blackhammers if your outnumbered - De denome buts, zien hoe spelers hun uiterste best doen om de rest van de spelers uit de buurt van denome te houden. jammer dat het niet lukte  - Bediende van Bern spelen die ineens heer is van een landgoed met bedienden en noem het maar op. en hem de hele tijd op de voet volgen waar hij ook heen gaat. - Bij het laatste nightkin nacht plot mogen NPCen. Wat was het weer lang kou kleumen, maar wat was het weer gaaf  - En alles wat ik nu nog vergeet... symbols is dood, lang leve symbols!
--------------------
|
|
|
|
|
|
| Muneera |
Sep 29 2009, 10:11 AM
|

Devi
Member No.: 92
IC naam: Lyra

|
Iedereen bedankt voor een mooi, emotioneel, laatste event.
Mijn mooie momenten: -Svala's reactie toen ik doodleuk kwam vertellen dat ik de nieuwe hogepriester zou worden. -Het vertalen van de messengerbird en de reactie van Killburn. -Horen hoe Petra tekeer ging toen ze erachter kwam dat Wilhelm ook een Blackhammer was. -Svala die Wilhelm tot tempelier benoemd. -Precies verkeerd staan als opdracht wordt gegeven Kaat op te pakken. -Als moeder van Scott bijna vermoord worden. -Toch nog mijn vinger terug krijgen. -Zien hoe iedereen probeerde om Elana, Greyric, Ina, Tingel en Babette tegen te houden. -Tingel die de mensen buiten de poort de koepel in trok. -Het vuur voor de Blackhammers bewaken, iemand bij de poort horen en vervolgens naar de taverne gestuurd worden om de magiërs te halen, en Svala. Niet zo gemakkelijk als je alleen Svala kent, maar ik heb wel de taverne leeg gekregen. -In de tempel bidden tot de Grand Protector, om te proberen Tingel in de nieuwe Denome te veranderen. -De tempel paars zien worden en uiteindelijk zelf ook paars gloeien. -Merken dat alle andere Guadrions erg... breekbaar zijn en er de schuld van krijgen, omdat we in de tempel zaten. -Petra die een pacify over zich heen kreeg, die totaal geen effect had, omdat ze al rustig en rationeel was. -Elana's crematie. -De bruiloft van Greyric en Feline. -De dood van Tingel. -Het grote afscheid van Runewall.
--------------------
|
|
|
|
|
|
| coldone |
Sep 29 2009, 11:19 AM
|
Sun
Member No.: 37
IC naam: Treegard

|
Het helpt soms om dingen even ed loop te laten alvorens te gaan schrijven... Zo scheelt het jullie in dit geval vele A4-tjes tekst lezen, simpel weg omdat ik er achter kwam dat twee simpele woorden volstaan om dit alles te beschijven. deze twee woorden zijn..... GEWELDIG en BEDANKT. Meer zijn niet nodig om alle gevoelens te beschrijven. Ik hoop jullie allemaal op andere evenmenten terug te zien. memoriaal: * Een evenement eindigen zoals ik hem begonnen ben....getrouwd Weliswaar niet met hetzelfde personage maar toch een leuke cirkel. Jolanda; Judith ....bedankt
--------------------
OC: JWK IC: Bran Akorson (NPC semi-retired) IC: Treegard (changeling)
|
|
|
|
|
|
| Karin |
Sep 29 2009, 11:33 AM
|

Nash's Assistent
Member No.: 32
IC naam: Svala

|
Ok I can do this now...
- IC gaan, alles donker zien worden en de eerste realisatie die je krijgt is 'shit, een van mijn templars ligt op de grond'. - Het gesprek daarna met forementioned templar over een heel vaag visioen dat hij heeft gehad. - Leila's binnenkomst, eerst denken 'ah een nieuwe... wacht... dat kettinkje ken ik, ze is een high priestess... hey wat bedoel je overplaatsing?!' - De dag erna de bijbehorende messenger bird krijgen en horen dat je opnieuw promotie hebt gemaakt en dat je hogepriesteres van T'dora en omstreken bent geworden. - Meteen daarna realiseren dat T'dora een rogue infested town is en dat rogues de aardsvijanden zijn van de Blackhammers, wat je promotie soort van een demper geeft. - Petra's aankomst en de reactie van de dorpsbewoners daarop. - Trust-issues oefenen in de tempel met Ravion en Dunan. - Het gesprek met Aegolius. "We hebben een blackhammer nodig die Denome van binnen uit de circel kapot maakt, wie denk jij dat het geschiktste is daarvoor?" Drass opperen, maar realiseren dat hij misschien op het laatste moment niet kan handelen omdat Ina zijn vrouw is (en blauw) en dan Aegolius reactie. "We hebben een back-up plan nodig. You're not going to like it. You're the backup". - Je toch stiekem wel vereerd voelen om als meest stabiele factor binnen de blackhammers gezien te worden. - Wilhelm promoveren tot Templar gewoon omdat je het kan (en ook wel eens iets leuks wil doen). - De gesprekken met onder andere Elim en Feline over dakspanten en andere thama-destruction metaforen. - Elim aanstellen als tijdelijke High-Templar omdat Ravion daar tijdelijk niet toe in staat is en diens reactie daarop. - Zelf willen biechten, dat zo verkeerd verwoorden dat het verkeerd valt bij de Hightemplar, waarop de biecht afgenomen wordt door Elim en er daarbij achter komen dat hetgene wat je dwars zit helemaal niets met geloof heeft te maken. - Killburn meedelen dat je ooit informatie hebt doorgespeeld aan de rogues en de reactie daarop, en de redding van Elim die er snel tussensprong door ervoor te zorgen dat ik vertelde om welke (nutteloze) informatie het ging. - Horen dat Silverleaf vermoord is, waarschijnlijk door (oa) twee personen waar je best veel om geeft. - De steun bij de verwerking van dat bericht uit volledig onverwachte hoek. - In de chaos die losbrak bij het vernietigen van de denome-steen naar buiten rennen met Corvus, Ravion, Dunan en Nessa (dacht ik), om er vervolgens achter te komen dat de poort achter je dicht is gegaan. Corvus de maliënhelm aan laten trekken om sneller te kunnen repairen (mass mend) en vervolgens Tingels efforts om ons weer binnen de muur te krijgen. - Erachter komen dat alles wat blauw was is verdwenen, behalve Tingel. - Drass die in tranen komt vertellen dat hij niet weet wat hij moet doen omdat Ina ook weg is en hem tegen alles waar je zelf in gelooft ervan overtuigen dat het beter is om Ina te doden als daarmee het dorp gered wordt. - Daarom ook heel gelukkig zijn als al het blauw weer teruggekeerd is. - Je over je angst voor mannen heenzetten om Ravion proberen gerust te stellen, wat mislukt waardoor je de rest van de avond doodsbang bent voor mannen. - de 'last stance' in de tempel in een poging een nieuwe Thama te maken en de tempel helemaal paars zien kleuren, elkaar vervolgens ook zien gloeien en daarbij (toevallig) de 'strenght-buff' krijgen. - Om die reden eindelijk volledig de fobie voor mannen voorgoed kwijtraken. - De dood van Tingel (damn girl you made me cry). - De dood van Elana. - Gevraagd worden door Feline om haar bruiloft met Greric te doen en dat daarom zo goed als je kan maar volledig uit je duim zuigen, en daarmee stiekem achteraf wel trots voelen dat het best goed is gelukt. - Afscheid van de Blackhammers en ze vertellen dat je naar T'dora gaat om de functie aan te nemen. - Afscheid van Ravion die niet met je meewil. - De latere 'brief' die uitlegt waarom eigenlijk niet (het zou nooit wat zijn geworden tussen ons). - De reactie van Elim als je hem op het allerlaatste moment nog promoveert tot High-templar. - Dunan en Elim elkaar nogmaals zien beëdigen inclusief de afsluitende 'and this so you remember it' kick in the stomach, waarop je daarna rustig meedeelt 'je weet dat dat laatste een verzinsel is van Ravion en niet in de Jiresh staat, toch?' - Tikkertje spelen. Eerst niet mee doen omdat je niet bepaald in de stemming bent, toch getikt worden. Heel rustig naar Aegolius lopen, hem bij zijn schouder pakken en als hij zich omdraait zeggen 'oh trouwens... jij bent hem.'
- De allerlaatste Black Mac erna.
Ik ga het missen.
--------------------
Svala, former highpriestess of the Grand Protector of the village of Runewall and surroundings, now highpriestess of the Grand Protector of the city of T'dora and surroundings.
'by the power of creation, by the power of perfection, in the name of the Grand Protector... HAIL HIM!'http://dragcave.net/user/Oryana  
|
|
|
|
|
|
| Maglok |
Sep 29 2009, 05:53 PM
|

Level 10 spelleider
Group: Root Admin
From: Apeldoorn
Member No.: 1
IC naam: Extreem evil SL

|
Wouw wat een verhalen zeg. De meeste heb ik (in)direct gezien, anderen nog niet van gehoord. Ik ga zelf nog wel met een lijst komen denk ik zo, maar het meeste is al genoemd. Misschien houd ik het daar gewoon bij. Jammere was wel dat ik veel van die gave dingen heb gemist, omdat ik net weg moest. De dood van Tingel, Elana, R'rea, Mahid en het einde mey Greyric/Feline bijvoorbeeld. Maar ja, de verhalen maken veel goed! 
--------------------
- Simon, SL of doom from hell with improved special effects "What can change the nature of a man?" "That which does not kill you was simply not permitted to do so for the purposes of the plot."
|
|
|
|
|
|
| Mel |
Sep 29 2009, 08:46 PM
|
Sun
Member No.: 97
IC naam: Petra Jawaz

|
I filmed Tingel's death, but no one's going to see it till next week when I have my own editing programs and can work on it properly. I think I'll have to make a few different mini films due to some very emotional moments having no place with the more active and funny ones.
Methinks Tingel and a few other such moments will have a musical montage that may finally bring tears to my own eyes seeing as I become very objective when I am filming and am not allowed to cry. It LOOKED very emotional in any case, and that's what counts.
|
|
|
|
|
|
| Elana |
Sep 29 2009, 10:02 PM
|

Blauw Mormel
From: Runewall, mostly in the council tent.
Member No.: 20
IC naam: Elana

|
QUOTE(Mel @ Sep 29 2009, 09:46 PM)  I filmed Tingel's death, but no one's going to see it till next week when I have my own editing programs and can work on it properly.
I picked up some where that you also filmed my funeral, i'm guessing if thats so it has also got to wait till next week?
|
|
|
|
|
|
| mahid |
Sep 30 2009, 06:41 PM
|
Guardian
Member No.: 53
IC naam: Mahid

|
Eindelijk vandaag de tijd gevonden om de pakjes bonomel uit de auto op te ruimen... Dank jullie wel voor 9 prachtige weekenden! Speciale dank gaat dit keer uit naar: De Symbolscrew, Speciaal Simon voor alle tijd en moeite die hij jaren in alles heeft gestopt, Rik voor het mogen doodmaken van zijn character en Yud voor de knuffels en het wederom inschrijven van mij. (Zou wel eens mijn laatste evenement kunnen zijn dus  De gezusters van der Giessen, voor hun gezelschap. Alle NPC's voor het NPC-en (wat zo vaak onderschat wordt!) Alle changelings voor het mij (niet) vertrouwen) Alle andere spelers voor het mooie spel Mel for just being at symbols! Bedankt allemaal en misschien tot ziens op een ander evenement Barry Aka Mahid (Manhti) Choris
|
|
|
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Invision Power Board
v2.1.7 © 2010 IPS, Inc.
|
|